♥ANISCAYALAH♥

hari yang ceria (",)
Friday, December 17, 2010 | Friday, December 17, 2010 | 1 comments
amacam terliuq x?? sodap kan?? p/s gambo dri cik google.. he3..

salam.. hype readers...
arini 10 muharam kan? it's my bufday u...
saya baru tau.. he3..
selamat hari lahir cik anis.. he3...
ini adalah kelahiran saya menurut kalendar hijrah...
wah saya suda 17 tahun awk tau x??
so perlu x saya amik SPM taun dpn? haha.. satu kemusykilan di situ.. he3..
he3.. yeay!!! kengkwn saya yang len masih 16 tahun.. he3..
kiranye sy ni setaraf ngan form 5 skang lah kan?? he3... kita sebaya lah u.. he3..
SELAMAT HARI LAHIR~~ haha.. anis x malu wish bufday sendiri... =,=
skang ni ramai yang xtau bila kita lahir mengikut tarikh hijrah kan? asik ikut tarikh omputeh jer.. haish~~he3..
kalo korg nak tgk bila korg lahir ikut hijrah jom lah lah tgk~~~ ===> KALENDER HIJRAH
amacam skang dah tau.. he3..
kalo sesape yang lahir arini mengikut kalender hijrah.. anis nak ucapkan SANAH HELWAH~~


Older Post | Newer Post