♥ANISCAYALAH♥

sama tapi x serupa ♥
Wednesday, December 22, 2010 | Wednesday, December 22, 2010 | 3 comments
hello readers... how r u guys?
ok aku dh mula deactive account fb aku..
walaweyh sentap sesangat hati aku ni..
robek berkecai segala bagai.. ho3.. poyoszz~~ haha~
tpi tdi sblum aku deactive, ak ada lah try tgk kat ruangan search fb uh..
aku try lah search anis sa'idah..
OMG!! x sangka ada juga nama yg sebijik sejobon cam aku? aish~
aku pikirkan nama anis sa'idah ni aku sorg jer yang pakai.. mne x nye...
sbb nama ni jarang org guna kan?
so pada sesapa yg nak add... sila jgn tersalah pandang fb anis sa'idah yang asli yer..
hehe...



on the top adalah anis sa'idah yang asli yang mempunyai blog corat-coret aniscayalah ni... hehe~~ ♥ nnti bila dah active smula... kengkwn blogger bleh lah add... skang ni.. terpaksa deactivekan atas sebab2 masalah hati yang kritikal.. haha~~ patahlah hati~poyosz lagi.. hehe..

so, bila rasanya hatiku ini nak tenteram?? hmmm~~

updated! elert! hehe...anis dah kembali semula ke fb.. xde maknenye smua patah2 hati ni.. ahhaha~~ chill suda.. senyum!! hehe~ (",)


Older Post | Newer Post