♥ANISCAYALAH♥

awek cun!! pewit~ he3..
Friday, January 21, 2011 | Friday, January 21, 2011 | 2 comments
Assalamualaikum...
woah!! rajinnya saya arini.. 2 entry kot dalam sehari..
almaklumlah kan dah bersawang blog ni coz dah lama x update.. aduh bkn malas tpi xde masa kot.. he3.. eceh~ macam bussineswoman r konon.. haha~
awk semua nak tau x? tadi kan saya jumpa akk2 cun ni kat sekolah saya!
superb lah diorg.. vogue gitu!!
kak anis, kak ika, kak fieza n kak nana...
tadi diorg datang sekolah... seronok taw! he3..
actually camni sebenarnya tadi masa rehat ingat nak teman ana gi public phone..
selalunya lalu jalan biasa yang lebih dekat...
tapi ntah nape ntah tadi tetiba dapat instict nak lalu kat dpn bilik guru..haha~
dari jauh saya perhatikan... eh cam kenal jer mereka..
woah! OMG! saya nmpak kakak2 cun ni taw.. punya lah excited giler time tu setelah berkurun x ketemu mereka... hik3...nampak kat bilik kaunseling time uh.. dah macam citer hindustan kan tadi kan? haha~ *ok ini tipu.. hik3..
ha korg mesti nak kenal ngan akk2 cun ni kan? boleh2...
btw, thnx kak anis sbb bgi smua khazanah2 tersebut.. i'm really appreaciate it..

kan saya dah kata.. cun kan mereka?hik3..

p/s :
kat sini pun saya nak bitau... masa minggu pertama persekolahan aritu saya belajar
mathmode di bwh tajuk number bases.. saya pun belajarlah 1+1=10.. this is fact.. saya x
tipu ok.. hik3.. ♥


Older Post | Newer Post