♥ANISCAYALAH♥

HAPPY NEW YEAR!! SPM lover ♥
Saturday, January 1, 2011 | Saturday, January 01, 2011 | 5 comments
ASSALAMUALAIKUM~~
hype readers!
happy new year~~


haha~ maaf lah lmbat update.. hehe~ kol 1.00 baru aku nak wish kan?
apa daa anis ni..ish3... bukan pe, tadi aku melayan citer 4 MADU & CUTI2 CINTA.. he3..
tadi petang download.. malam baru abis tengok.. hehe~ best juga lah citer tu bila tengok free...
nasib baik dulu aku x tengok kat wayang citer ni.. kalo x burn RM8... hehe~
ok citer pasal tahun baru ni kan... mesti kena ada azam ye tak?
woah~~ SPM menanti beb!! haha~ relex anis relex... tak lari buku dikejar *eceh apa aku meraban ni.. haha~
ha!! apa azam korg untuk tahun baru ni?
mesti korg nak buka buku baru kan? nak buang semua kenangan pahit.. kan3? ha sama lah ngan aku...semua kenangan pahit aku nak buang.. nak tinggalkan kenangan manis terus abadi dalam jiwa aku ni je bleh tak?
PASTI BOLEH ANIS! u can do it...bersaksi 1/1/11 pada pukul 1.11 pagi.. eh yeke? *wah lawanya nombor ni.. he3..

azam aku untuk tahun baru ni.. hmm~
aku nak buat latihan math, bio, chemist n fizik setiap hari... eh boleh ke?
aku nak capai 7A dalam first exam... wah! insyaAllah boleh sebab baru masuk chapter 1 n 2 je kot.. hehe..
aku nak study rajin2 n xnak lagi buang masa...
kurangkan on9 n on9 setiap hari ahad jer.. abis bila nak update blog? seminggu sekali je lah jawabnya... eh? yang ni cam mustahil jer.. hehe~
aku nak buat ibu & ayahku bahagia dan gembira dengan keputusan cemerlang SPM pada bulan 3 atau bulan 4 tahun 2012 kelak..
aku nak masuk matrik & universiti n kalo diberi kesempatan aku nak belajar kat 'oversea' nak ambil bidang dentistry.. he3.. insyaAllah~~
hmm~ bleh x cita2 aku untuk menjadi seorang doktor gigi tercapai? yang ni aku masih ragu2.. hmm~insyaAllah boleh anis...
apa lagi yer? setakat ni, ni je kot yang mampu aku tulis n bakal realisasikan untuk azam tahun baru ni.. hehe~

ha yang paling penting aku nak kumpul dwet pastu pecahkan tabung nak beli encet NOKIA C3 tahun ni.. yeah!! aku nak gantikan SONY ERICSON W205 yang sangat meong uh.. haha~ tu lah.. time aku suka kat ko.. ko wat hal.. sampaikan kalo org tepon un kena buka speaker on.. aish.. org dgr ni... x private langsung.. ish3.. aku ngajuk taw ngan ko W205... hehe~

i love u!! nak yang warna pink!! hehe~


aku harap, impian & azam aku ini akan berjalan dengan lancar.. *eceh~ haha.. korg semua doakan kejayaan aku dan candidates SPM 2011 ae untuk menghadapi SPM pada tahun ini... aku berharap aku dapat menghadapinya dengan hati yang tenang dan fikiran yang matang...
kepada candidates SPM 2011... selamat berjaya ok~ ♥ semoga ALLah merahmati kita.. amin~
GOOD LUCK!! =)


Older Post | Newer Post