♥ANISCAYALAH♥

realiti kehidupan ♥
Saturday, January 8, 2011 | Saturday, January 08, 2011 | 7 comments
hacumm~
alahai terbersin lah pula.. haha..
apa yang aku nak tulis arini?
hmm.. check it out..eceh.. hehe~
eh2.. tetiba aku nak tulis entry tentang senior aku lah..hmm..
woah~ aku ni kenkadang cam xdpt terima kenyataan pula..
eh btol ke aku SPM taun ni? eh btol ke aku tingkatan 5 tahun ni?
eh ini eh itu.. pertanyaan itu hari2 menghantuiku.. hehe..
aish~ anis awk kena terima kenyataan anis...
tahun ni awk tu SPM .. sedarlah diri sikit.. hahah~ berkata2 seorg diri..

ok citer pasal senior aku masa 2010 pula...
tetiba.. hmm ntah ler 'kangen' pula sama mereka.. hehe..
dah xde dah aku nak panggil akk kat skolah uh..
dah xde dah aku nak panggil abg lagi kat skolah uh..
haha~ skang ni pun aku je yang dipanggil akk oleh junior2 ku.. eceh..hehe..
ok anis itu realitinya bukan fantasi ok?
hidup umpama roda... haha~
by hook or by crook ko tetap kena hakikatnya juga yang ko ni dah F5.. SPM ok.. haha~

ha ni la smua gambo senior aku time 2010... mereka smua cun & kacak x? haha~





yang ni pula, gambo penyanyi nasyid skolah...


pada senior2 2010 ku yang baca entry ni.. agak2 korg tersedak x tadi? hehe.. ♥
chill suda.. hehe..
btw.. good luck tok korg yang amik result SPM bulan 3 ni...
semoga dapat menaikkan nama sekolah kita.. (",) amin~

p/s ok cukup anis xleh letak gambo banyak2.. nnti keberatan blog ko terserlah... hehe~


Older Post | Newer Post