♥ANISCAYALAH♥

senior year!! yuhuu ♥
Monday, January 3, 2011 | Monday, January 03, 2011 | 7 comments
ASSALAMUALAIKUM~
amacam first day skul korg? best x?
for me..of coz lah best.. hehe~
pagi2 aku dah pi merempit bawa moto gi skolah..aish~ kenapa lah taun ni aku sorg je pompuan yang merempit kali ni..ish3.. a'alah selalu merempit ngan rosz.. tpi dye dah masuk asrama la pulak..
so tahun ni aku pecahkan rekod dunia lah kot.. hik3.. 'hanya' perempuan tun perak pertama tahun 2011 yang membawa motor ke sekolah~ haha~ lex lah nnt bulan 2 aku dah mula masuk asrama kot.. mau struggle abis-abisan.. *eceh~ bye2 motor.. aku akan merinduimu...haha~ aku masuk asrama un time f3 ngan f5 je.. he3.. sesukati je an masuk kuar, msuk kuar~ hik3..
ok masa memula datang.. aku kot org pertama yang sampai kat kelas.. ha3.. takjub x? hehe~
pastu gi assembly... susun aturkan budak2 f1 segala bagai uh.. *tahun ni f1 ramai comey2 lah.. haha~ then cam biasa r dgr taklimat pengetua..

ha.. tadi un masa kat assembly pengetua cakap tahun ni batch f1 paling ramai. dah lah ramai semua top2 kot.. major 5a ngan 4a je.. aish tu lah budak makin pandai kan skang? bagus2..

pastu pengetua ada gak say congrate kat batch f3 2010 kerana telah menaikkan nama SMK TUN PERAK sebaris dengan SMKA & SEKOLAH BERASRAMA PENUH~
sekolah kitorg dapat no4 negeri melaka dalam pencapaian akademik PMR dengan 21 orang straight A drpd 130 calon kot~


TOP RATING~
1. SMK SAINS MUZAFAR SHAH
2. SBPI SELANDAR
3. SMKA SHARIFAH RODZIAH
4. SMK TUN PERAK

then pengetua pun cakap lah... even sekolah kita smk itu x bermakna sekolah kita x bleh kan? di mana ada kemahuan distu ada...... ? hehe~ *sila isi tempat kosong.
1. a) highway
b) jalan
sekolah kitorg sebenarnya mmg xde title SMKA pun lagi.. tapi semua orang anggap sekolah kitorg sekolah agama. SMK TUN PERAK adalah satu-satunya sekolah SMK kat malaysia yang semua muridnya amik kelas aliran agama~ so, title SMKA mmg x pena pun wujud lagi... haha~ mcm2... aduh 'termaket' sekolah sendiri pula.. *eceh~ kat dalam kelas lak jumpa kawan2 borak2 semua.. mcm2 citer.. haha~ arini just blajar mathmode je lu.. number bases... ALHAMDULLILAH seb bek senang~ homework pun dah siapkan kat kelas tu yang beriang2 ngan pc arini

nnt ada masa lagi kite main blogwalking yer.. tata~


Older Post | Newer Post