♥ANISCAYALAH♥

bila malas menyelubungi diri..
Sunday, February 6, 2011 | Sunday, February 06, 2011 | 1 comments
seorang graduan dari salah sebuah universiti di Malaysia. Beliau memiliki ijazah sarjana muda. selepas menamatkan pelajaran, beliau bekerja di sebuah pejabat kerajaan di Kuala Lumpur. Dua tahun kemudian beliau dilantik sebagai pengarah di sebuah cawangan yang berhampiran dengan tempat kelahirannya. Ibunya gembira dengan kepulangannya tetapi beliau tidak mengambil berat terhadap ibunya. Beliau tidak menziarahi ibunya kecuali sekali-sekala sahaja. Ibunya berdukacita, seolah beliau telah melupakan ibunya. Beliau juga tidak bergaul dengan orang ramai dan beliau tidak menyebarkan ilmu pada ketika masyarakat memerlukan. Oleh itu, ilmunya tidak memberi faedah kepada dirinya dan orang lain. Benarlah kata pepatah, ilmu tanpa amal ibarat pokok yang tidak bergoyong.

selalu cari guna kamus ni r.. huhu.. tapi asik x jmpe jer perkataan... kalo jumpa un msti ada yg len yang x jmpe.. ho3..

ha apa kena mengena title ngan jalan citer yang aku cuba sampaikan ini kan?
haha.. actually aku cari2 perkataan arab ni asik x jumpa jer.. then dapat r buah fikiran untuk translate to arab je t.. haha.. kan?
senang kan.. xde r kusut aku nak pikir banyak2 nnti.. hik3.. ♥


Older Post | Newer Post