♥ANISCAYALAH♥

cameron!! i'm coming dear! ♥
Saturday, March 12, 2011 | Saturday, March 12, 2011 | 2 comments
assalamualaikum~
hehe.. excited x aku? haha.. normal r ni..
oh cameron! ini adalah vocation pertama aku ngan family aku tau x? tu yang excited semacam u! heee~
petang ni nak terus gerak gi umah bro botak kat KL sebab umah die wat kenduri malam ni..
*kenduri anak beranak jer.. hee~
pastu tido ler semalam kat umah die..
pastu pagi ahad baru gi cameron highland! wahhhhh~~
kali terakhir aku gi cameron highlands ni masa form 2.. itu pun ikut rombongan sekolah.. huhu..

masa kat ladang teh wif nad!

awak nak strawbery x? heee~
ha ni lah gambo masa form 2 dulu.. mata pun sebam kan? ish3..


sob3... tapi arini x dapat join KRJ kat sekolah untuk candidates SPM ni.. *KRJ ni cam motivasi ...woah~ ruginya!
x dapat aku nak check in hotel kat asrama Tun Perak! ecech~ haha..
mesti banyak aktiviti yang diorg wat kan arini.. hmmm~
tapi esok diorg kompom2 ada aktiviti nangis2 sebab pe ari ahad ni parents kena datang sekolah.. haha.. paling aku x suka meyh.. jadi baik kejap jer.. 3 hari lepas tu wat jahat balik... haha.. *hipokrit x? haha~ macam time form 3 masa PMR dulu... minx maaf segala bagai pastu... haaa~
paham2 je lah yer.. heee~

kelas tambahan fizik hari Isnin ngan Selasa pun x dapat join! wah lagi bertambah sadis macam ni.. cuma kelas Bio je kot dapat join.. sebab ari rabu kan.. hari rabu dah sampai Melaka dah.
k r stay tune~~

kempunan nak makan strawbery





Older Post | Newer Post