♥ANISCAYALAH♥

family trip ♥
Wednesday, March 16, 2011 | Wednesday, March 16, 2011 | 6 comments


assalamualaikum~ hello readers...
lama kan kita x usha2 blog antara satu sama lain ni kan? heee~
almaklumlah aku ni kan busy je memanjang kalah bussineswoman kan?.. hiperbola kot.. haha
ha sebenarnya aku ni baru je balik dari vocation family kat cameron highland n air terjun lata iskandar, perak..
best wokk~3 hari 2 malam family eden menginap di apartmen cameron highland ni..
wow! perjalanan toksah cakapler dher..
pergh~ extream giler lah....
nasib baik ler bukan aku yang memandu kan? tulis cam dah ada lesen~hehe
homework pula lagilah x usik pun lagi.. harapkan bwk je gi sne.. tapi x buat pun.. huhu..
ish~ wahai adinda ku anis sedarlah diri nak SPM kan? haha~


hari pertama :

budak comel ini bernama aliya nabila.. dia berumur 2 tahun


rombongan cik kiah! 1 alza n 1 exora! dah macam taik cicak hitam putih..


budak comot ini pula bernama anis sa'idah.. haha~ masa ni baru sampai n nak check in kat apartmen.. kitorang sampai kol 5.30 pm..

hari kedua :


ha masa ni lah kitorang pi jln2 sekitar bukit cameron ni.. haha~ pi ladang strawbery lah, bunga cactus, sayur salad lah, lawat ladang teh n mcm2 lah.. heee~ ♥

daaaa~~nak bertolak dah ni ke ladang strawbery! eceh.. konon je kan~ haha~

bunga yang sangat lawa! auch! tapi sayang daddy saya kata x bleh beli bunga kat sini coz nnt sampai Melaka kompem layu.. huhu .. kan?

speechless.. bdk ini mmg tidak fotogenik.. hehe~

ini lah family aku.. beristirihat di cafe teh~ eh bleh ke? dah cafe, teh pula.. haha.. tulis je..

ini budak gedik sedang berposing di ladang teh~ haha.. nyaman je kan tgk kehijauan ni.. oh! indahnya ciptaanmu ya Allah~ ♥

alalo tomei2..

di taman permainan tanah rata.. makcik saya kata muka saya yang ni macam bdk drjah 6.. haha.. eh2 saya dah form 5 lah.. (",)

memetik buah strawbery! aww seronok u! tapi mahal giler 1/2 kg untuk rm20.. tpi xpelah disebabkan nak amk experience sendiri jadi gadailah rm20... bknnya senang nak amik experience ni kan? hehe

sila2 petiklah.. jgn malu2.. buat macam ladang sendiri~

malam hari di hari kedua :

my big family without izzat n sakina

di malam hari

my parents!


hari ketiga :


dah kitorang dah nak check out suda~
bye2 cameron, welcome air terjun lata iskandar, perak~

tapi sebelum tu.. opss.. opss.. heee~

kita pergilah central market ni dulu.. belilah sayur kailan n apa2 souvenier yang nak di bawa pulang..

they r my ispiration!

berpicnic!


xpaya lah zoom..timbul jerawat nnt.. haha~


family trip terhebat.. ha sbb apa aku ckp terhebat?? sbb korg ingat senang ke kitorg adik beradik 1 family nak gi vocation 1 family cmni punya ceria yer dak? haha~
ni pun ada 2 orang siblings aku x dapat ikut.. abg ijat n kak kina.. huhu..
xpelah nnt kita wat planning vocation lagi er.. biar 1 family dapat ikut~ hehe ♥

ehem..ehemm.. jap2.. x abis lagi.. hehe..
aku x rasa terkilan pun x bawa sweater coz cuacanya xde lah sejuk sangat.. cuma waktu malam je lah sejuk giler.. oh makkk aii.. x taw mak nak cakap camne nyah!.. hik3..
aku paling suka cuci muka guna air paip kat cameron ni.. siyes sejuk meyh... nyaman jer..
xyah nak guna ais segala bagai untuk kecilkan pori2 muka yang besar uh.. hik3.. guna air paip ni kompom pori2 bleh kecil punya wa cakap lu.. so, 3 hari 2 malam ni, keje aku asik basuh muka je lah.. heee~




Older Post | Newer Post