♥ANISCAYALAH♥

awalnya!
Saturday, April 2, 2011 | Saturday, April 02, 2011 | 2 comments
assalamualaikum!
hai kawan2..
sob3.. waa~~
esok dah nak bali hostel dah..
seawal pagi aku dah kena balik aw..
selalunya kol 5.50 p.m baru terpacak muka aku kat hostel uh..
tapi esok kol 9 dah kena balik dah..
sebab sok ada kelas fizik kol 9 pagi.. huwaa~~
cool~ huhu..
sok mesti kompom2 ramai yg x gi kelas fizik ni kan?
taw dah.. semua xnak balik awal kan? huhu..




azam bulan 4-11:

anis kena rajin!

anis kena tekun!

anis kena kurangkan on9!

anis kena pandang ke depan!

anis kena kuat!

anis kena kurangkan tidur!

anis kena itu!

anis kena ini!

n the most important!

anis kena dapat 11A+!



demi........ menjamin kecemerlangan hidup yang hakiki & seorang doktor gigi yang berjaya! amin~~
semoga anda terus berbahagia yer!
SPM dah dekat! pejam celik.. pejam celik.. dah dok kat dewan exam uh...
MCOO5K018.. ha tu lah kedudukan SPM aku t.. hik3..
wah! terujanya kan? haha~


kawan2.. silalah rindu saya yer sebab lagi 2 minggu baru saya balik.. hik3.. poyosz~




Older Post | Newer Post