♥ANISCAYALAH♥

homesick!
Saturday, May 14, 2011 | Saturday, May 14, 2011 | 0 comments




assalamualaikum!
OMG! saya homesick cmne ni? haha.. padahal dh smpai umah ni..
balik wajib ni aku rase cam x balik wajib je..
coz cpt sgt aku dapat dok umah.. huhu..ye r..
cuba korg bayangkan..... ha dh bayangkan ke lom?
semalam balik skolah kol 12.45 terus gi beli barang untuk hari guru kat MYDIN ayer keroh..
padahal x balik umah lagi ni.. sampai sana dalam kol 1.30... then terus smbahyang kat surau tu jap..
pastu aku, syida, naz, tira n annur cari2 r hadiah tuk hadiah guru..
as usual tetiap tahun memang pengawas f5 menjadi peneraju utama dalam sambutan hari guru ni.. kalau murid2 yg x raikan cikgu sape lagi nak raikan kan? hehe
then, dalam kol 4.30 cmtu baru kitorg siap2 untuk pulang..
ha lama kan? diam x diam 3 troli penuh kitorg borong taw.. seb bek aku bawa kad "meriah".. hehe.. point pun bleh dapat banyak kan? haha..
pastu ari sabtu pagi plak kena gi seminar IPTA kat pejabat pelajaran daerah jasin untuk semua dak2 f5 daerah jasin.. tapi x smua pergi pun..
mula kol 8.30 pagi.. seminar punya seminar punya ceramah then sampai ler kol 4.30 petang.. pergh lama kan? aku punya lah poyosz sesangat bawak buku bio.. haha.. padahal semua x masuk pun.. ye r mana x nye bising kot.. huhu..
bila pikir2 balik rasa nyesal lak datang seminar tu..
sebab bkn de pe pun juz citer sal IPTA je.. tapi kebanyakan yg diorg bagi ceramah uh semua sal IPTS.. contohnya IKM, UNIKL, GMI, KPTM, KPM... semua aku x minat taw.. camne tu?
kalau aku x gi dok umah je pun ok kan? baca2 buku ke.. exam pun sedang bermula ni.. minggu ni pekse bm, bi, mathmode, quran sunah n sejarah.. paling x bleh blah ak jawab sejarah uh.. ntah pape aku meraban ntah.. susah kot.. minggu depan!! pergh killer subjek kot.. fizik, bio, kimia.. ha hamek ko anis! DO YOUR BEST! ♥
semoga cita2 ko nak jadi DOKTOR GIGI tercapai k..
pastu esok kol 3.00ptg dh kena balik hostel semula dah coz nak kemas2 apa yg patut tok persiapan hari guru ni..
kan? kejap je kan?

masa oh masa! kenapa kejap sangat ko berlalu! hmmm~


Older Post | Newer Post