♥ANISCAYALAH♥

pertandingan menulis 1 MALAYSIA!
Saturday, June 11, 2011 | Saturday, June 11, 2011 | 3 comments

ASSALAMUALAIKUM!
hallo reades... how r u? oh fine! good3...hoho..
diam x diam dah sampai penghujung kan cuti persekolah.. esok dah kena balik hotel dah...
haish cemburunya masa kat aku.. kenapa?? kenapa?? kenapa?
homework karangan aku belum wat lagi ni.. gi mana ya?
arab pun x buat pun lagi.. huhu. aish teruknya aku ni.. x sedar nak SPM taun ni..
aipp.. aipp.. sape kata? aku sedar ok? x bermimpi di tengahari pun ok... hehe...


apakah gambar di atas itu? haaaaaaaaa~~~ mesti itu yang menjadi tanda tanya korg kan??
hehe.. ha tu lah karangan yang aku kena wat ni.. pertandingan menulis 1 MALAYSIA...
hadiah kalau menang lumayan! tapi kita kena tulis 1000 patah perkataan taw..
itu antara syaratnya... so, kalau korg berminat nak masuk bolehlah layari laman web www.pos.com.my .... format karangan ni adalah format karangan tidak rasmi!
semua pelajar boleh sertai dari peringkat rendah mahupun menengah..
tapi pelajat sekolah rendah bilangan patah perkataannya kurang sedikit lah..
ok? have a nice day!



Older Post | Newer Post