♥ANISCAYALAH♥

derma darah!
Saturday, July 30, 2011 | Saturday, July 30, 2011 | 2 comments
assalamualaikum!
setelah sekian lama x update blog harini ini baru berkesempatan nak buka blog ni semula.. hoho..
ok entry lepas aku ada cakap nak citer sal pengalaman menderma darah ni kan? hoho..
really awesome beb!
u see.. pada mulanya aku pun x sangka! wah betul ke aku berjaya derma darah sebanyak ni.. banyak kot! unbelieveable...
darah aku jenis O.. darah korg jenis pe?
masa die cucuk tu.. pergh... kengkwan aku yg tgk mke x boleh bla..aku relax jer coz aku mmg xnak tengok cmne dr tu cucuk..haha..
tapi tipulah kalo ak kata x sakit kan?sakit skit r..
then kebas giler...
selepas beberapa minit.. dr tu soh aku rehat jap kat situ..
pergh maket seketika kat kantin uh..dah lah ramai bebudak ni lalu lalang kan?
haha..aku dh x kesah pun..
ok ni lah hasilnya!
at least aku dah berjaya selamatkan pesakit... first time weyh.. tu yg jakon semacam...
haha... k r tata..








Older Post | Newer Post