♥ANISCAYALAH♥

hari sukan... ♥
Sunday, July 3, 2011 | Sunday, July 03, 2011 | 0 comments
assalamulaikum!
wawawa.... weyh hari sukan kali ni memang akan membuatku sentiasa terngiang2 dlm diri..
ececeyh.. mkn dlm r konon.. hoho..
mana x taknya aku take part dalam lari 4x400.. bleh plak pengsan kan? haha..
weyh malu guling2 kalau ingat balik ni.. huhu..
selama ni aku memang x pena rasa pengsan uh cmne...
tapi bila dah rasa barulah tahu cmne azab nye pengsan ni taw.. seb bek PBSM sekolah datang membantu.. thnx anasuhah selaku penolong pengerusi PBSM! hoho...
tu lah len kali x makan tengahari lagi.. dah tahu kol 2 ko tu nak lari pastikan engahri tu mkn lah.. kang dh susahkan org lain kan? 'mara diri sendiri'..
habis kotor dher baju aku kena debu2 tanah akibat pengsan yang terlampau.. "KONON" haha..
tahun ni kemenangan berpihak kepada rumah hamzah a.k.a rumah kuning..
second rumah khalid a.k.a hijau... third rumah solahuddin a.k.a merah...
n fourth rumah tariq a.k.a biru..
adat lah kan dalam apa jua permainan ada menang n ada yang kalah...
so chilllllllll~~~~~
xmo gado2, xmo masam2 muka, xmo sedih, xmo terlalu gembira sgt n last but no least..... FOKUS SPM!!!!!!! hoho.. =)


ni pasukan rumah tariq... khemah kitorg bertemakan garden!

perbarisan rumah hamzah

perbarisan rumah tariq..

perbarisan rumah solahuddin...

perbarisan rumah khalid...

haha.. konon atlet tapi hampess.. huhu.. muka aku burnnnn lagi skibat selama 2 hari berturut berjemau kat panas.. waaaa~~~~

p/s thnx eme for the pic.. tahun ni tahun last aku raikan hari sukan.. banyak betul kenangan2 yang bakal ku bawa bila dah masuk U nnt.. insyaALLAH~


Older Post | Newer Post