♥ANISCAYALAH♥

kirim salam~
Saturday, July 23, 2011 | Saturday, July 23, 2011 | 0 comments
assalamualaikum...
hallo readrs... lama giler kan anis x update blog.. rindu x?
taw dah.. hehe... dh lah 3 minggu x dpt balik.. seb bek minggu ni dpt balik.. alhamdullilah..
anis dh lah homesick tahap gaban dah ni.. huhu.. u see.. blog anis ni pun dah bersawang dah pun.. hmm... ok back to the main entry...
betul kata orang orang kan dengan hanya selalu berkirim salam lama2 orang disekeliling kita akan mula menyedari kewujudan kita... hehe.. amboi anis... haha..
bukan apa.. saja nak mencukupkan bilangan siblings yang sedia ada.. haha..
pebenda aku merepek ni.. makin nak SPM makin x tentu arah jadinya aku ni.. hoho...
sekarang ni macam dah ada respons positif... haha... aritu masa ari koku pun dah pandai tegur aku meyh.. ingat kan pemalu sangat kan.. rupanya ok jer... budak tu baru form 1 kan? malu lah kot.. hehe... comelnye kamu dik!!
ha korg2 smua nak taw x aritu masa ari koku aku derma darah meyh.. 1 pain kot..
doktor kata aku darah jenis O.. wah.. alhamdullilah~ gambo akan menyusul minggu depan k..
minggu depan anis balik wajib lagi.. yeah!!!

x sabar nak balik hostel esok..hehe...
x sabar juga nak tunggu hari isnin nak jawab exam bio, syariah n addmath... waaaaaaa~~~


Older Post | Newer Post