♥ANISCAYALAH♥

bertukar kulit.. EH..>.< a big thnx to blogskin!
Tuesday, January 10, 2012 | Tuesday, January 10, 2012 | 1 comments
                                                           ASSALAMULAIKUM!
hello readers.. how's ur life? still go on? oh semm.. congrate..
tadi baru dapat markah koku dari sekolah.. hish lambat kan aku dapat.. aku dapat 81.10%..
so far ALHAMDULILLAH.. bagi lepasan SPM tu dah isi borong UPU ke belum? kalau tanya aku memang belum isi lagilah.. hehe.. bukan apa.. ntah nape ntah rasa cam NERVOUS giler nak isi borong UPU tu..





ok harini kita bercerita tentang skin layout terbaru anis ok..  ini layout lama aku yang agak berkurun juga lah... layout ni agak berserabut.. lambat loading.. senang citer yang biasa2 jer.. xde yang advanced mana pun... :-p



amacam guys? ok x layout skin baru anis ni.. haha.. eh2.. aku dapat dari www.blogskin.com tau.. so far x menghampakan lah.. cuma kena pandai main dengan coding je lah.. kalau salah main coding tu habis lingkup lah blog.. (",)
lepas ni kau boleh nak belajar coding buat header blog guna blogskin pula... ada sesapa tau x camane? or give some tutorial ke.. boleh? oh thanx a lot! ♥ (",)
ok lah tu je kot nak citer harini.. having a nice day! (",)


Older Post | Newer Post