♥ANISCAYALAH♥

masterchef!
Sunday, January 1, 2012 | Sunday, January 01, 2012 | 2 comments
ASSALAMUALAIKUM!

fuhh dah masuk tahun baru kan? so apa azam tahun baru korang? mesti yang best2 punya kan? azam tahun lepas dah terlaksana ke belum? aku? hmm for sure lah x terlaksana lagi.. huhu..
aku harap tahun ni nak dapat flying colours.. 11A+ InsyaALLAH~ amin~ doa banyak2..

YA ALLAH YA TUHANKU KAU LEMBUTKANLAH HATI PEMERIKSA YANG MENANDA KERTASKU DAN KERTAS RAKAN-RAKAN SPM 2011 YANG LAIN SUPAYA MEREKA TIDAK KEDEKUT UNTUK MEMBERI KAMI MARKAH YANG BAIK YA ALLAH~ AMIN~

ok panjang lebar intro aku tu... *eh x pun sebenarnya.. hik3..
fanomena masterchef memang TIDAK DAPAT DIPISAHKAN... *bagi ak lah.. aku ni peminat setia masterchef tau.. peserta paling aku minat for sure lah... teeeeettttt.. certeka sikit.. brain your mind... amboinya.. ok tanpa berselindung.. aku minat giler kat ARSYAD ZAMIR!

pakcik google pinjam gambar awak yer.. ;)))

fewiittt... dah lah muda lagi, pandai masak pulak tu.. amboiiiii... untunglah sapa dapat kenal dengan dia.. fuhh~




see.. kemain excited kan? siap tulis kat facebook bagai.. heboh je lebih.. gambar pun nak gambar zamir gak.. boley lah.. hehe...
pejam celik pejam celik dah nak masuk final dah masterchef ni.. hope bro zamir n sis ezany antara orang yang terpilih untuk masuk final.. haha.. kenapa saya minat ezany pulak?
ha moh sini teman dok cgiter kat hangpa naaa.. *bab merosak bahasa negeri org.. kasik kat ak jer.. err~ ok2 sebabnya ialah sis ezany tu kan dr gigi.. itu kan cita-cita aku.. hikhokhikhok.. >,<
mak aku selalu pesan kat aku ukur baju kat badan sendiri.. sebab nya aku selalu beria-ria kata cita-cita ak nak jadi DR. GIGI tapi BIO ak selalu failed kot.. xpun paras2 hidung untuk aku bernafas.. arghhh.. kenkadang ada betul gak kata mak ak tu. tahniah kak ezany n kak intanberlian.. ha mereka nilah yang selalu memberi inspirasi kepada aku untuk tidak terus putus asa... fuhhh~ kalau boleh nak tau lah sedikit sebanyak tentang bro zamir ni.. belajar kat mana or something else? ok aku tau aku dah kemaruk ni.. haish.. hehe..

* kepada adik2 yang bersekolah esok.. belajar rajin2 k.. dengar kata cikgu tu.. homework jangan
lupa buat.. hik3... alahai lelebih lak budak lepasan SPM ni.. taulah dah xde homework.. eh.. >,<
SELAMAT MALAM! (",)


Older Post | Newer Post