♥ANISCAYALAH♥

saya dah boleh bawak kereta tauu.. ♥
Saturday, February 18, 2012 | Saturday, February 18, 2012 | 0 comments
ASSALAMULAIKUM! hello everybody! kaifa haluka/haluki? ohh nahnu bikhairi?? alhamdulillah.. segala puji-pujian hanya untuk ALLAH subhanaAllah taala...
As usual aniscayalah kembali menaip.. hehe.. rindu tak rindu tak? agak lama kan aniscayalah ni menyepi... tapi x siapa pun kesah? kan? ehhhh ape barang main tacink2 ni beb? x kental lah kan? wahh!! kental x tahan.. kawan ak ler mengajau guna ayat KENTAL ni.. KENTAL ler sangatttt...
haha..

ok eberybadi anda perasan x ape bende gamba di bawah ni tunjuk? haha.. kecahhh je kan aniscayalah nii.. haha.. ala bolehlah kasi aniscayalah citer.. lama kot x mengupdate.. hik3.. kan? ha cmtu kawan kiterr.. hehe..

status yang di update di facebook! maket seketika. hik3.. alahai suka2 je pun.. xpaya lah nak sentap bagai kan? ehhh ada kene mengena ke? hehe.. >.<


gambar di atas ni masa anis amik lesen moto dan berjaya memperoleh P.. tapi time ni just boleh bawak motor je lah sebab B2 je meyhhh... masa ni time f4 akhir tahun... ha cmtulah.. gambau pasport pun bukan main kembang lagi lagi pipi.. tembummmm! ok itu saya tahu.. >.<


gambar di atas ni pula, selepas saya berjaya meluluskan diri untuk dapat kan kelas D.. kelas D tu ape?ohhh kelas D tu untuk kereta.. B2 tu pulak untuk motor.. fahimtom? wahhh bagosnya.. cepat je kome ngerti yer.. (",) gambar ni diambil masa time f4 awal tahun.. tu yg pipi kecil sikit compare ngan gambar tudung Pink kat atas tu.. chewahhh~ haha.. mesti korg tertanya-tanya kenapalah gambar tu sangatlah kabur... ishhh itu disebabkan oleh cuaca mentari yang begitu terik sekali diiringi awan yang berliku... chewahhh ape punya sastera aku pun x pahamlah.. sebenarnya kualiti fon aku yang x bagos! haha.. terima kasih ayah kerana telah memberi kepercayaan untuk anak ayah ni bawak kereta even baru berumur 17 tahun 8 bulan.. hehe.. 

ok lah senang cerita saya sangatlah gembiralahhhh.. hehe.. btw, mulai esok korang dah x nampak dah aniscalah online dekat facebook, myspace, tagged, hi5 dan tidak mungkin aktif berblogger buat seketika waktu ini.. hal in kerana anis sa'idah akan membawa diri ke JOHOR BHARU! fuhhhh~ alahai sedihnye nak tinggalkan Melaka.. aku pasti merindui nenek mudaku izyan ibrahim yang selalu belanja aku bila kitorg hangout.. sebabkan nenek muda aku tu dah kerja sambilan dekat MYDIN! kaya kot die ni skang.. hehe.. xpelah nek, maybe kita x dapat jumpa lagi.. nanti kita jumpa di syurga ok! (",)

tadi masa OTW nak hantar kakak sakina ak ke Melaka Sentral sbb die dah abis cuti sem so tibalah saatnya kak sakina aku tu pulang... tiba2 keluar satu deringan mesej yang berkokok daripada fon burukku yang x seberapa itu.. pakcik aku bagi mesej yang membolehkan hatiku terharu seketika.. chewahhh~ haha.. ntah nape lah harini mesej2 drpd kwn2 aku wat ak rasa sangat terharu bebenauuuu! nah hambek kau kelauar bahasa kasauuu melaka ni.. hehe...

haaaa.. ok saya dah mengantuk ni.. dah pukul 1 pagi dah ni.. esok tetap kena bangun awal.. fuhhh.. selamat pagi semua! tidir nyenyak2.. mimpi indah pasal SPM ok.. nite! 

*apabila aku dah mengantuk, aku x sedar ape yang aku tulis.. *

coretan ikhlas daripada,

♥ aniscayalah ♥



Older Post